barsikmb | Дата: Вівторок, 13.05.2014, 17:40 | Повыдомлення # 1 |
Offline
| При наявності кількох вільних хвилин, хочу розповісти Вам про одну проблему з якою я стикнувся на роботі з офісною технікою і як мені вдалося її вирішити. Поскільки мій основний вид діяльності аж ніяк не повязаний з медіа інтернет ресурсом (нажаль), а має відношення до офісної роботи, в певний період часу виникла необхідність обновити свою офісну техніку, а саме підключив багатофункціональний пристрій Canon MF4410. В першу чергу, що було необхідно це сканер. Принтер проінсталився норм, а зі сканером виникли великі труднощі. програма санування не те що не хлтіла сканувати, але й зовсім не бачила сканера. Але прочитавши кучу постів, переглянувши багато форумів, багаторазово втикаючи юсб кабель в різні входи, вдалось налаштувати сканер. А тепер в дпомогу тим кого виникла подібна ситуація разказую покроково. 1. Якщо ви встановлюєте МФУ (російською "многофукціональноє устройство") вам впершу необхідно проінсталити драйвера (файл MF4400_MFDrivers_Win_x32_RU_7.exe) та програмне забезпечення (ToolBox_4911mf16_Win_RU.exe) для цього "чудо" пристрою. Драйвера скачайте з оф сайту Canon. 2. Не вмикаючи мфу інсталюєте вище вказане. Після цього підключаєте принтер-сканер до вашого компа. 3. Перевірте чи в Диспетчері служб запущена служба WIA, якщо ні, то її та залежні від служби необхідно обовяязково запустити. Те, що служба WIA не працювала, було основною причиниою моєї офісної проблеми. Ось і все. В кого не щось не получається або виникли додаткові питання, пишіть в даній темі, відповім.
|
|
| |