barsikmb | Дата: Понеділок, 15.07.2013, 22:27 | Повыдомлення # 1 |
Offline
| Серіал Маяковський. Два дні, оповідає глядачам про двох останніх днях поета, чия творчість вже майже сто років, є найбільш впізнаваним і яскравим з поетів двадцятого століття. Серіал поєднує в собі відразу кілька ситуацій, які визначили долю поета. Перш за все, це були обставини пов'язані з деяким розладом у відносинах музи і коханки поета Лілею Брік. Вона все менше спілкувалася з Маяковським, і здавалося, що колишня любов згасає, вони стали бачитися все рідше, і численні романи головного героя, ніяк не рятували його від пригнобленого стану, який він відчував у зв'язку з розладом. Лютий 1930 став переломним у цих відносинах, саме тоді Ліля з чоловіком Осипом, поїхала до Берліна. У житті Маяковського з'являється Нора, з якою він намагається знайти розраду. Одночасно з цим, поет починає відчувати величезні труднощі у зв'язку з видавництвами, викликаними зіпсованими відносинами з владою. Тим більше, що він ніколи не міг завоювати собі славу справжнього поета пролетаря, його постійно звинувачували в занадто сильному впливі футуризму та сюрреалізму на творчість, ставили в приклад поетів, які писали більш простий, і зрозумілий агітпроп. З часом це настрій тільки наростало, і Маяковський остаточно псує відносини з усіма особами літературного та театрального світу. Одним з найважчих моментів для поета став виступ перед аудиторією, в політехнічному музеї. Слухачі дуже різко і негативно зустріла Володимира, і майже весь виступ висловлювала йому несхвалення. Це остаточно ламає Маяковського. Останні два дні свого життя він проводить у важких роздумах і спогадах про своє життя, постійних сумнівах і осмисленні прожитих років. Згадував всіх своїх коханих жінок, в яких він намагався знайти віддушину, Лілю, яка так цинічно ставилася до почуттів поета, про час коли, незважаючи на це, він був з нею щасливий, коли вона надихала його. Згадує він і про той час, коли він майже міг вважатися глашатаєм революції і пролетарського руху, коли його поеми ставили в театрі, і він володів величезним визнанням. Після самогубства Маяковського, футуризм в Росії зник, так і не встигнувши знайти масову форму. Досі, при слові російський футуризм, ми можемо згадати тільки Маяковського.
|
|
| |